Σάββατο 14 Σεπτεμβρίου 2013

"US Skate Prodigy - Red Bull Phenom 2013 Winner" στο YouTube

Παρακολουθήστε το "US Skate Prodigy - Red Bull Phenom 2013 Winner" στο YouTube

Published with Blogger-droid v2.0.10

"iPhone 5C Sneak Peek: Apple's New Low-Cost Plastic iPhone?" στο YouTube

Παρακολουθήστε το "iPhone 5C Sneak Peek: Apple's New Low-Cost Plastic iPhone?" στο YouTube

Published with Blogger-droid v2.0.10

"HARD ENDURO PIATRA NEAMT 2013 - ZIUA 3 - OFFROAD" στο YouTube

Παρακολουθήστε το "HARD ENDURO PIATRA NEAMT 2013 - ZIUA 3 - OFFROAD" στο YouTube

Published with Blogger-droid v2.0.10

"Formula E reveals racing contender" στο YouTube

Παρακολουθήστε το "Formula E reveals racing contender" στο YouTube

Published with Blogger-droid v2.0.10

"2012 PSP World Cup of Paintball - Part 2" στο YouTube

Παρακολουθήστε το "2012 PSP World Cup of Paintball - Part 2" στο YouTube

Published with Blogger-droid v2.0.10

"Flyboards FlySplit - bon voyage!" στο YouTube

Παρακολουθήστε το "Flyboards FlySplit - bon voyage!" στο YouTube

Published with Blogger-droid v2.0.10

"SANTA CRUZ SYNDICATE Greg Minnaar World Championships 2013 (Downhill MTB)" στο YouTube

Παρακολουθήστε το "SANTA CRUZ SYNDICATE Greg Minnaar World Championships 2013 (Downhill MTB)" στο YouTube

Published with Blogger-droid v2.0.10

"Novak Djokovic Vs Vasek Pospisil SEMI FINAL DAVIS CUP 2013" στο YouTube

Παρακολουθήστε το "Novak Djokovic Vs Vasek Pospisil SEMI FINAL DAVIS CUP 2013" στο YouTube

Published with Blogger-droid v2.0.10

"Chad Reed: 2013 Supercross Update From The Road" στο YouTube

Παρακολουθήστε το "Chad Reed: 2013 Supercross Update From The Road" στο YouTube

Published with Blogger-droid v2.0.10

"Monster Energy Cup 2013 - Broc Tickle to Race 2013 Monster Energy Cup" στο YouTube

Παρακολουθήστε το "Monster Energy Cup 2013 - Broc Tickle to Race 2013 Monster Energy Cup" στο YouTube

Published with Blogger-droid v2.0.10

"Red Bull Last Man Standing on Dirt Bike Television!!" στο YouTube

Παρακολουθήστε το "Red Bull Last Man Standing on Dirt Bike Television!!" στο YouTube

Published with Blogger-droid v2.0.10

"Ride with Kevin Peraza, See his Life In A Day, Dew Tour 2013, Alli Sports" στο YouTube

Παρακολουθήστε το "Ride with Kevin Peraza, See his Life In A Day, Dew Tour 2013, Alli Sports" στο YouTube

Published with Blogger-droid v2.0.10

"Cabrinha 2014 Kite - Switchblade" στο YouTube

Παρακολουθήστε το "Cabrinha 2014 Kite - Switchblade" στο YouTube

Published with Blogger-droid v2.0.10

"Ride with Kevin Peraza, See his Life In A Day, Dew Tour 2013, Alli Sports" στο YouTube

Παρακολουθήστε το "Ride with Kevin Peraza, See his Life In A Day, Dew Tour 2013, Alli Sports" στο YouTube

Published with Blogger-droid v2.0.10

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ MotoGP

Τα στατιστικά πριν τον αγώνα MotoGP του Misano
Νέα ρεκόρ αλλά και συμπτώσεις που συνοδεύουν τα Grand Prix
Το πρωτάθλημα MotoGP συνεχίζεται με τον αγώνα στο Misano που είναι ο 13ος της σεζόν και ανοίγει τις πύλες του και το πρόγραμμα σήμερα, Παρασκευή και 13 του 2013. Σε μια πίστα που απέχει 13 χιλιόμετρα από το σπίτι του Valentino Rossi…

Αν αυτά αποτελούν «απλές» συμπτώσεις, τα στατιστικά και τα ρεκόρ που ακολουθούν το πρωτάθλημα έχουν διαμορφωθεί με ανθρώπινο κόπο, ιδρώτα και αρκετές φορές με πόνο. Ας δούμε τα ορόσημα που συνοδεύουν τον αγώνα στο Misano ή αλλιώς του San Marino και της Riviera του Rimini.


120 – Η τρίτη θέση του Dani Pedrosa στο Silverstone ήταν η 120η φορά στην καριέρα του που ανέβηκε στο βάθρο των νικητών σε αγώνες Grand Prix. Είναι μόλις μία λιγότερη από τα βάθρα που είχε κερδίσει ο Phil Read σε όλη την μακρά καριέρα του στην οποία κέρδισε επτά παγκόσμιους τίτλους (δύο στα 500 cc, τέσσερις στα 250 και έναν στα 125).


50 – Με τη δεύτερη θέση του στον Αγγλικό αγώνα ο Marc Marquez έκανε 50 τις φορές που έχει ανέβει στο βάθρο σε αγώνες Grand Prix. Έγινε έτσι ο νεότερος οδηγός όλων των εποχών που φτάνει το ορόσημο των 50 «βάθρων», στην ηλικία των 20 ετών και 196 ημερών. Πήρε έτσι το ρεκόρ από τον συναθλητή του στην ίδια ομάδα, Dani Pedrosa, που ήταν 21 ετών και 162 ημερών όταν ανέβηκε για 50η φορά στην καριέρα του στα Grand Prix στο βάθρο των νικητών, στον εναρκτήριο αγώνα του 2007 στο Qatar.


50 – Την ημέρα του αγώνα του Misano συμπληρώνονται ακριβώς 50 χρόνια από την ημέρα που ο Giacomo Agostini έκανε το αγωνιστικό του ντεμπούτο στην κατηγορία των 250, το 1963 στη Monza, οδηγώντας ένα Morini. Παρότι ήταν ο πρώτος του αγώνας, ήταν πρώτος μέχρι που αναγκάστηκε να εγκαταλείψει από μηχανική βλάβη 

45– Επίσης την ημέρα του αγώνα του Misano θα έχουν περάσει ακριβώς 45 χρόνια από τότε που ο Giacomo Agostini κέρδισε τον αγώνα των 500 cc το 1968, επίσης στην Monza. Πίσω του τερμάτισαν οι Renzo Pasolini, Angelo Bergamonti, Alberto Pagani και Silvano Bertarelli – και ο αγώνας αυτός είναι ο μόνος στην ιστορία της μεγάλης κατηγορίας των Grand Prix όπου Ιταλοί οδηγοί τερμάτισαν και στις πέντε πρώτες θέσεις.

15 – Έχουν γίνει μέχρι σήμερα 15 αγώνες με την ονομασία «San Marino Grand Prix», με τον πρώτο να έχει διεξαχθεί στην Imola το 1981. Τρεις διαφορετικές πίστες έχουν φιλοξενήσει τον αγώνα του San Marino, η Imola δύο φορές (1981 και 1983), το Mugello τέσσερεις (1982, ’84, ’91 and ’93) και το Misano εννέα (1985, ’86, ’87, 2007, ’08, ’09, ’10, ’11 and ’12).

15 – Οδηγοί της KTM έχουν κερδίσει τους τελευταίους 15 αγώνες της Moto3. Αυτό είναι το τρίτο μεγαλύτερο σερί από συνεχόμενες νίκες για μια εταιρεία στην ιστορία της μικρή κατηγορίας των GP. Μόνο η Honda έχει μεγαλύτερα σερί, με 19 στις σεχόν 1990/91 και 17 μεταξύ του 1992 και 1993.

3 – Οι ίδιοι τρεις οδηγοί (Jorge Lorenzo, Dani Pedrosa και Marc Marquez) έχουν ανέβει στο βάθρο στους τρεις τελευταίους αγώνες του MotoGP. Είναι η πρώτη φορά που τρεις Ισπανοί οδηγοί ανεβαίνουν στο βάθρο σε τρεις συνεχόμενους αγώνες στην μεγάλη κατηγορία.
 

0 – Μετά τον αγώνα του Silverstone δεν υπάρχει κάποιος οδηγός στην κατηγορία του MotoGP που να έχει βαθμολογηθεί σε όλους τους αγώνες της χρονιάς. Ο Andrea Dovizioso ήταν ο μόνος που είχε πάρει βαθμούς και στους 11 πρώτους αγώνες, όμως έπεσε και εγκατέλειψε στον προτελευταίο γύρο του αγώνα του Silverstone. Συμπτωματικά, το σερί των τερματισμών στη ζώνη των βαθμών ξεκίνησε για τον Dovizioso στο Βρετανικό Grand Prix της περσινής χρονιάς.

0 – Κανένας από τους οδηγούς που συμμετέχουν στην κατηγορία της Moto3 του San Marino δεν έχει κερδίσει αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος στην πίστα του Misano.

Η Vespa ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΠΟΥ ΣΗΜΑΔΕΨΑΝ ΤΟΝ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ


Σύμφωνα με έρευνα του CNN και κορυφαίους εμπειρογνώμονες
Φέτος κατά τη διάρκεια της Παγκόσμιας ημέρας βιομηχανικού σχεδιασμού, το αμερικανικό δίκτυο CNN ζήτησε από 12 εμπειρογνώμονες διεθνούς φήμης στο τομέα του σχεδιασμού, να εντοπίσουν τις πιο σημαντικές και επιτυχημένες ιδέες των τελευταίων 100 χρόνων που σημάδεψαν τη βιομηχανική δημιουργικότητα.

Το θέμα κλήθηκαν να αντιμετωπίσουν πολύ γνωστά ονόματα στο χώρου του βιομηχανικού σχεδιασμού, όπως ο Αμερικανός Dick Powell, Συν-ιδρυτής του γραφείου αρχιτεκτονικών εφαρμογών Seymour Powell, ο Ολλανδός σχεδιαστής Daan Roosegaarde, ο Ουαλός σχεδιαστής Ross Lovegrove, ο Ιάπωνας Yoshiro Nakamatsu, ο Ιταλός Gianfranco Zaccai, Συν-ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρίας Continuum, ο Deyan Sudjic, Διευθυντής Σχεδιασμού στο Μουσείο του Λονδίνου καθώς επίσης και ο Καθηγητής Miles Pennington, Επικεφαλής Καινοτομικών Σχεδιαστικών Εφαρμογών στο Royal College of Art, στο Λονδίνο.


Μεταξύ των «ιδεών» βρέθηκε και η Vespa καθώς όλοι συμφώνησαν πως αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της ιστορίας του βιομηχανικού σχεδιασμού. Πολλοί και διαφορετικοί ήταν οι λόγοι που οδήγησαν τους ειδικούς, να δώσουν στη Vespa μία θέση ανάμεσα στα δώδεκα αντικείμενα που έχουν γράψει ιστορία στο χώρο του design. 

Συμφώνησαν στο εξής: «Η Vespa είναι ένα unisex, έξυπνο σχεδιαστικά όχημα το οποίο επιτρέπει σε όλους να την οδηγούν χωρίς να θυσιάζουν κάτι από το στυλ τους. Η Vespa κέρδισε την αθανασία της στο La Dolce Vita, του Fellini, αγαπήθηκε από τους Beatles, ενώ έχει επιδράσει βαθιά στον πολιτισμό και την κοινωνία».

Η ιστοσελίδα του CNN, στην ενότητα Blueprint, η οποία παρουσιάζει όλες τις καινοτόμες ιδέες και τις πιο προηγμένες τάσεις στον κόσμο της τεχνολογίας, δημοσίευσε τα πλήρη αποτελέσματα της έρευνας. 


Όλα τα προϊόντα που διακρίθηκαν αποτελούν καινοτομικές ιδέες για την εποχή τους, οι οποίες ξεχωρίζουν στην κατηγορία τους όχι μόνο για τη σχεδίαση αλλά και για την αλληλεπίδραση στην καθημερινότητα των ανθρώπων σε όλο τον πλανήτη.


Εκτός από τη Vespa, στη λίστα με τα δώδεκα αντικείμενα που σημάδεψαν τον κόσμο του design τον τελευταίο αιώνα, συναντάμε και άλλους θρύλους, όπως τον υπολογιστή Mac της Apple του 1984, το στερεοφωνικό σύστημα Bang & Olufsen 2400 του 1979, το μεγαλύτερο επιβατικό αεροπλάνο Airbus 380, την κυλιόμενη σκάλα και το πρώτο κινητήρα τζετ από τον Frank Whittle.

Επίσης την Aeron chair, καρέκλα με ροδάκια του Herman Miller (1994), το πολυβόλο που σχεδίασε το 1949 ο Mikhail Kalashnikov (!), το floppy disk του 1976, αλλά και το iPod και τέλος το Model T της Ford.


Η Παγκόσμια ημέρα βιομηχανικού σχεδιασμού είναι μία πρωτοβουλία της ICSID – του Διεθνούς Συμβουλίου Εταιρειών Βιομηχανικού Σχεδιασμού, με έδρα το Μόντρεαλ. Πρόκειται για μία Ένωση επιχειρήσεων και τοπικών οργανισμών και ινστιτούτων, με κύριο στόχο την προώθηση και την ανάπτυξη του βιομηχανικού σχεδιασμού.

ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΝΕ ΕΡΠΥΣΤΡΙΕΣ!!

Μοτοσυκλέτα με ερπύστριες για δύσβατα εδάφη
Το δημιούργημα του J.Lehaitre ονομάστηκε «tractor-cycle»
Ο στόχος ήταν μία μοτοσυκλέτα που να μπορεί να ανταπεξέλθει στην κίνηση σε πραγματικά δύσβατα εδάφη. Ο Γάλλος J.Lehaitre το 1938, σκέφτηκε απλά και «πάντρεψε» μία μοτοσυκλέτα με ένα τεθωρακισμένο όχημα. 

Για την κίνηση τοποθέτησε στη θέση των τροχών μία ενιαία ερπύστρια από τρακτέρ και ονόμασε το δημιούργημά του - πως αλλιώς – «tractor-cycle». Έτσι έδωσε μία ακόμη διάσταση στην αλλόκοτη μοτοσυκλέτα του, καθώς με την προσθήκη ενός πολυβόλου γινόταν ταυτόχρονα και ένα mini όσο και ευέλικτο τανκ. 

Η προώθηση του οχήματος βασίστηκε στο μεγάλο του πλεονέκτημα ως προς τη μοτοσυκλέτα στην ανάβαση σε μεγάλες κλίσεις και στην κίνηση σε γλιστερά και ανώμαλα εδάφη. Από την άλλη η ταχύτητα σε κανονικό, ίσιο δρόμο δεν μπορούσε να ξεπεράσει τα 40 χ.α.ω.

Ο χειρισμός του οχήματος και ο έλεγχος της αλλαγής κατεύθυνσης γινόταν από ένα συμβατικό τιμόνι μοτοσυκλέτας που προσέδιδε πλάγια κλίση στην ερπύστρια. 

Παρότι η ιδέα με τις ερπύστριες βρήκε συνέχεια σε διαφόρων ειδών οχήματα και συνεχίζει να χρησιμοποιείται σε snow mobiles και τετράτροχα Quads, το όχημα του 1938 δεν «περπάτησε» ποτέ. 

Το μεγάλο του βάρος έκανε εξαιρετικά δύσκολη την επαναφορά του σε όρθια θέση αν για κάποιο λόγο έπεφτε. Επίσης η ευελιξία του ήταν περιορισμένη ενώ οι κραδασμοί λόγω της ερπύστριας «αποσυνέθεταν» οδηγό και «μοτοσυκλέτα». 

Για στρατιωτική χρήση άφηνε εκτεθειμένο τον οδηγό και γινόταν έτσι πολύ ευάλωτο, οπότε το καλύτερο που κατάφερε ήταν τελικά να μείνει στην ιστορία ως η πρώτη μοτοσυκλέτα με ερπύστριες… 


ΝΕΑ Ducati 899 Panigale

Αποκαλυπτήρια για τη Ducati 899 Panigale
Με συμβατικό ψαλίδι αλλά πλήρη την «αύρα» της μεγάλης Panigale
Επιβεβαιώνοντας τις φήμες ότι στο Borgo Panigale εργάζονται πυρετωδώς για την παρουσίαση μιας «μικρής» Panigale, η Ducati έδωσε στη δημοσιότητα φωτογραφίες από το μοντέλο που θα παρουσιάσει στα προσεχή Σαλόνια.

Το διπλό ψαλίδι χαρακτηρίστηκε ως προϊόν «photoshop» στις πρώτες «κατασκοπευτικές» φωτογραφίες, ωστόσο αποδείχθηκε ότι επρόκειτο για πιστή απεικόνιση του πρωτοτύπου.

Η Ducati 899 Panigale αναμένεται να βγει στους δρόμους το 2014 και η πρώτη της δημόσια εμφάνιση έχει προγραμματιστεί για το IAA International Motor Show των ΗΠΑ, όπου η ιταλική -γερμανικών πλέον συμφερόντων- εταιρεία θα παρατάξει το οπλοστάσιό της για την επόμενη χρονιά. 

Η Panigale 899 φορά έναν υπερτετράγωνο και εύστροφο κινητήρα 898cc που αποδίδει 148 ίππους και 10 χιλιογραμμόμετρα ροπής. Το «πλαίσιο» είναι όμοιο με της μεγάλης Penigale και... απουσιάζει καθώς το υποκαθιστούν τμήματα που εδράζονται στον κινητήρα. 

Το βάρος της μοτοσυκλέτας είναι 169 κιλά «στεγνή», χωρίς υγρά και είναι εξοπλισμένη με πλήθος ηλεκτρονικών βοηθημάτων, DQS, DTC, RbW, EBC, και ABS. Οι αναρτήσεις και τα φρένα αποτελούν και αυτά επιλογές με πιο χαμηλό κόστος, χωρίς προφανώς να πλήττεται η ουσία και η αποτελεσματικότητά τους.


Με το μειωμένο της κόστος σε σχέση με τα επίπεδα τιμών των supermodels της Ducati, η εταιρεία ευελπιστεί με την «μικρή» Panigale να εισάγει νέους πελάτες στην πληθωρική της οικογένεια των Superbike. 

Με τον κυβισμό της δεν μπορεί να ενταχθεί σε κάποια κατηγορία αγώνων οπότε η προώθηση του image της θα έρχεται από τις σχετικές δραστηριότητες της μεγάλης της αδελφής. Ωστόσο με την επιλογή και του λευκού χρώματος, κάνει ένα βήμα προς την δική της αυτόνομη πορεία, ξεφεύγοντας από τη «σκιά» της 1199.


Μοναδική της «αντίπαλος» στο χώρο των διευρυμένου κυβισμού «μεγαλομεσαίων» Superbike αποτελεί η τρικύλινδρη MV Agusta F3 800, μια ελαφριά σπορ μοτοσυκλέτα που απευθύνεται και αυτή αποκλειστικά στους λάτρεις των sport μοτοσυκλετών και των track days. 

Ωστόσο η Ducati με πιο εύστοχες επιλογές, προσφέρει αυξημένη ιπποδύναμη από το δικύλινδρο V κινητήρα της, χαμηλότερο βάρος και φυσικά πιο προσιτή τιμή. Από την άλλη δεν μεταφέρει τόση από την αίγλη των μεγαλύτερων μοντέλων με βασική διαφοροποίηση να έρχεται από το συμβατικό ψαλίδι.

Το ερώτημα είναι ποιο θα είναι το «αντίκτυπο» μιας τέτοιας επιλογής στο φανατικό κοινό της Ducati, κάτι που προφανώς έχει ερευνηθεί και αξιολογηθεί ότι θα αποφέρει περισσότερα οφέλη από την όποια «αποδυνάμωση» της εξωτικής εικόνας της. 

Οι καιροί αλλάζουν και μαζί τα στεγανά που επί σειρά ετών δημιούργησαν και αξιοποίησαν εμπορικά οι εταιρείες. Αναθεωρήσεις τέτοιου είδους συναντάμε όλο και πιο συχνά και τελικά αυτό που μένει, θα πρέπει να παραδεχτούμε, είναι περισσότερες και πιο προσιτές επιλογές για τους θιασώτες των sport μοτοσυκλετών..

ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ Motocross!!!

Ο 5ος αγώνας για το πρωτάθλημα Motocross στην Πτολεμαΐδα
Μια ανάσα από τους τίτλους της χρονιάς οι πρωτοπόροι στις κατηγορίες
Πλήθος αγωνιζόμενων και θεατών, την Κυριακή 8 Σεπτεμβρίου εντυπωσιάστηκαν από το σύνολο υποδομών σε ένα χώρο που σίγουρα θα αποτελέσει παράγοντα ανάπτυξης σε πολλά επίπεδα και κυρίως στο ελληνικό Motocross. 

Σε αυτό το σκηνικό, ο Παναγιώτης Κουζής (ΛΕΜΟΚΑ, Honda) ξεδίπλωσε την ταχύτητά του και πήρε δύο ακόμα πειστικές, νίκες στην κατηγορία ΜΧ1. Άφησε τους Δημήτρη Βαγγελάκο (ΑΜΟΕ, Yamaha) και Γιώργο Ηλιόπουλο (ΠΑΛΕΜΟΤ, ΚΤΜ) να μονομαχούν και να ισοβαθμούν τελικά στον αγώνα στη δεύτερη θέση. 

Άκεφος αλλά και άτυχος (πτώση, μικροτραυματισμός) ο Μανώλης Σκύβαλος (ΟΔΙΚΟ, Honda) ενώ ιδιαίτερα ανεβασμένος και μαχητικός εμφανίστηκε ο Δημήτρης Μπαξεβάνης (Μοτολέσχη Καβάλας, Yamaha) που όμως ταλαιπωρήθηκε από κακές εκκινήσεις. Ο επιθετικός Γιώργος Γεωργούσης (ΛΕΜΕ, Yamaha) χρειάζεται καλύτερη φυσική κατάσταση. 

«Σχεδόν» πρωταθλητής πλέον ο Π.Κουζής προηγείται με διαφορά ασφαλείας στη βαθμολογίας από το Βαγγελάκο που πέρασε στη δεύτερη θέση. Τρίτος πλέον ο Σκύβαλος διεκδικεί όμως ακόμη με αξιώσεις την δεύτερη. Στον αγώνα της Πτολεμαΐδας σημειώθηκε η πρώτη συμμετοχή αθλητή Motocross από την Αλβανία (Gjergji Petrit) σε ελληνικό αγώνα.

Πρωταθλητής 2013 ΜΧ2, στέφθηκε ήδη και μαθηματικά, ο Δημήτρης Κοντολέτας (ΑΟΛΜΟ, Yamaha) που έφυγε με δύο καρό σημαίες από την Πτολεμαΐδα σημειώνοντας εντυπωσιακά γρήγορους γύρους. 


Αξιοθαύμαστο αγώνα έκανε ο Θεσσαλονικιός Γιάννης Τουρατζίδης (ΜΟΒΕ, Yamaha) ο οποίος συμμετείχε χωρίς να έχει αναρρώσει πλήρως από πρόσφατο τραυματισμό (ραγισμένη κλείδα σε αγώνα στο εξωτερικό). Ο Τουρατζίδης, σφίγγοντας τα δόντια πάλεψε και κέρδισε τις μάχες με τον επανακάμψαντα Παναγιώτη Παπίλα (ΑΜΛΕΧ, Honda) και με τον πάντα μαχητικό και γρήγορο Γιώργο Αρβανίτη (ΛΑΜΣ, Kawasaki). 

Κατάφερε να πανηγυρίσει την πρώτη του «δευτεριά» σε πρωταθληματικό αγώνα, τόσο σε σκέλος όσο και στον αγώνα συνολικά, αποτέλεσμα που τον έφερε, οριακά, και στη 2η θέση της βαθμολογίας.

Αισθητή ήταν η απουσία του τραυματία (επίσης κλείδα, επίσης σε αγώνα στο εξωτερικό) Μανώλη Κρητικού, ενώ ανάλογο τραυματισμό είχε και ο Αλέξανδρος Γεωργαντάς (ΜΑΟΚ, Husqvarna). Υπολογίσιμος στην περιοχή του παρέμεινε ο Κοζανίτης Χρήστος Λουμπουτσκός (ΟΔΙΚΟ, Kawasaki) ενώ χρώμα και ένταση έδωσαν, ο επανερχόμενος στην ΜΧ2 Νίκος Λυρίου που αντιμετώπισε τεχνικά προβλήματα καθώς και ο εκ Σουηδίας ορμώμενος Toni Dahl.

Εντυπωσιακή ήταν η επανεμφάνιση του Σταμάτη Λυρίου (Ικαρος, Kawasaki) στην κατηγορία ΟΡΕΝ με τον ταχύτατο ρόδιο αναβάτη να διαλύει το συναγωνισμό (2 νίκες) ενώ ο «συνήθης» ύποπτος Σταμάτης Δημολιάνης (ΛΕΜΟΤ, Kawasaki) κέρδισε δύο φορές τις μονομαχίες του με τον, πρωταθλητή του 2012, Κυριάκο Κιουτσούκωστα (Μοτολέσχη Καβάλας, Suzuki) και αύξησε την βαθμολογική υπεροχή του. 

Χωρίς λάθη ήταν οι εμφανίσεις των Θανάση Αργυρόπουλου (ΠΑΛΕΜΟΤ, Honda) και Κώστα Παπαδόπουλου (ΜΟΒΕ, Kawasaki). Ο αγέραστος ακρίτας (Έβρος) Γιώργος Μανδάνης (ΛΕΜΕ, Honda) δήλωσε απλά «Έμαθα για την καινούργια πίστα και… να ‘μαι», σημειώνοντας αξιόλογη εμφάνιση. 

Στα Quad δύο ακόμη νίκες πέτυχε και ο Γιώργος Καπέλης (ΜΟΒΕ, Yamaha), με τους Κώστα Ντούζο (ΜΟΒΕ, ΚΤΜ) και Γιώργο Χαραλάμπους (ΜΟΒΕ, Harris) να τον ακολουθούν σε σχετικά μικρή απόσταση. Η μονομαχία τους για την 2η θέση έφερε τελικά και ισοβαθμία στη βαθμολογία, διατηρώντας ανοικτή την υπόθεση για το Νο2 της κατάταξης.


Η πίστα ΜΧ στην Πτολεμαΐδα βρίσκεται 5,5 χλμ ανατολικά της Πτολεμαΐδας, δίπλα στην κοινότητα του Αγ. Χριστοφόρου, σε αμφιθεατρική περιοχή. Η αγωνιστική διαδρομή έχει μήκος 1.700 μ. περίπου και ελάχιστο πλάτος 8 μ. ενώ έχει στο μεγαλύτερο μήκος της σφικτή άμμο η οποία μεταφέρθηκε εκεί (περισσότερα από 15.000 κυβ. μέτρα!) για να προσφέρει καλύτερες αγωνιστικές συνθήκες. 

Είναι αριστερόστροφη, με άλματα από σφικτό χώμα για να μην αλλοιώνονται κατά την διάρκεια των αγώνων, διαθέτει μπάρα εκκίνησης 40 θέσεων, εσωτερικό οδικό δίκτυο για την μετακίνηση των οχημάτων της οργάνωσης, τσιμέντινη κερκίδα 700 θεατών (!), πλυντήρια μοτοσυκλετών, παροχές ρεύματος για τους αθλητές και νυχτερινό φωτισμό στο χώρο στάθμευσης τους. 

Επίσης χώρους στάθμευσης για χιλιάδες θεατές, άνετη πρόσβαση ενώ σε φάση άμεσης υλοποίησης βρίσκονται, πλήρες σύστημα διαβροχής με γεώτρηση, 3όροφο κτίριο γραμματείας/χρονομέτρησης, μόνιμοι χώροι υγιεινής.

Επόμενος και προτελευταίος αγώνας για το 2013 θα γίνει στις 22 Σεπτεμβρίου στο Argos Motocross Park του Άργους.

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΜΠΟΥΓΙΕ

Δεν θα βιαστούν για τον αντι-Ραϊκόνεν
Μπουγιέ: Δεν θα πάρουμε μία γρήγορη απόφαση αν δεν βρούμε το καλύτερο για την ομάδα μας
Στην αποχώρηση του Κίμι Ραϊκονεν από την Lotus και τη μεταγραφή του στην Ferrari σχολίασε ο Ερίκ Μπουγιέ.

Το νυν αφεντικό του Φινλανδού πιλότου τόνισε πως δεν στεναχωρήθηκε από την εν λόγω εξέλιξη, επισημαίνοντας τις καλές στιγμές που είχαν σαν ομάδα.

Ακόμη, δήλωσε πως πλέον κοιτάζουν το μέλλον της ομάδας, ψάχνοντας τον κατάλληλο αντικαταστάτη.

«Δεν είμαι καθόλου στεναχωρημένος. Πριν από δύο χρόνια όταν αποφασίσαμε να υπογράψουμε μαζί του, πολλοί ήταν αυτοί που μας είπαν τρελούς. 

Αλλά ποιο ήταν το αποτέλεσμα; Να συνεργαστούμε με έναν εκπληκτικό πιλότο, ο οποίος πήρε βαθμούς για την ομάδα 27 φορές στη σειρά, κέρδισε σε δύο γκραν πρι, αύξησε τα κίνητρα στις εγκαταστάσεις μας και τα πήγε πολύ καλά με τον ομόσταβλό του», δήλωσε το αφεντικό της Lotus για να συμπληρώσει στη συνέχεια:

«Τώρα είναι ώρα να σκεφτούμε το μέλλον. Ξέρουμε ότι είμαστε μια μεσαία ομάδα που σε κάποιους τομείς δεν μπορούμε να ανταγωνιστούμε τις κορυφαίες ομάδες. Τώρα είμαστε σε συζητήσεις με κάποιους πιλότους και σύντομα θα έχουμε πάρει την απόφασή μας. Δεν θα πάρουμε μία γρήγορη απόφαση αν δεν βρούμε το καλύτερο για την ομάδα μας».

Ο ΓΟΥΡΜΠΕΡ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΛΟΝΣΟ

«Ο Ραϊκόνεν θα κάνει καλό στον Αλόνσο»
Την άποψη ότι ο Ισπανός θα βελτιωθεί ακόμη περισσότερο με τον Κίμι εξέφρασε ο Γουέμπερ
Την πεποίθηση ότι η μεταγραφή του Κίμι Ραϊκόνεν στη Ferrari μόνο καλό μπορεί να κάνει στον Φερνάντο Αλόνσο εξέφρασε ο Μαρκ Γουέμπερ.

Ο Αυστραλός πιλότος, ο οποίος στο τέλος της σεζόν θα αποχωρήσει από το πρωτάθλημα, τόνισε πως ο Iceman θα βοηθήσει τον Αλόνσο να βελτιώσει την απόδοσή του κατά τη διάρκεια των κατατακτήριων δοκιμών, οι οποίες αποτελούν… πληγή στο φετινό πρωτάθλη,α.

Ακόμη, ο Γουέμπερ δήλωσε πως η εν λόγω μεταγραφή θα κάνει καλό γενικά στο πρωτάθλημα της Formula 1, αφού στον κόσμο αρέσουν οι… ενδοοικογενειακές μάχες.

«Νομίζω ότι ο Αλόνσο θα δεχτεί με χαρά τον Κίμι, ο οποίος θα τον βοηθήσει να βελτιώσει και άλλο την απόδοσή του κατά τη διάρκεια των κατατακτήριων δοκιμών, θα τον ανεβάσει επίπεδο. Ωστόσο, δεν υπάρχει αμφιβολία για την απόδοση του Αλόνσο στους αγώνες», ήταν τα λόγια του Γουέμπερ, ο οποίος στη συνέχεια πρόσθεσε:

«Ο Ραϊκόνεν θα πρέπει να κάνει δουλειά στο εργοστάσιο, ώστε να μην νιώθει αδικημένος ο Αλόνσο. Η αλήθεια είναι ότι δεν βλέπω πολλά μειονεκτήματα, έχουν δώδεκα μήνες για να τα βρουν. Ακόμη, νομίζω πως αυτή η μεταγραφή θα κάνει καλό και στο σπορ γενικά. Το πρωτάθλημα έχει ανάγκη από μεγάλες μάχες, όχι μόνο μεταξύ πιλότων άλλων ομάδων, αλλά και ομόσταβλων».

Η ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ MERCEDES CLA


Αθλητική «ένδυση» με τεράστια αεροτομή και φουσκωμένα φτερά
Μια αγωνιστική έκδοση της πρόσφατης CLA παρουσίασε η Mercedes στο Σαλόνι της Φρανκφούρτης. 

Η νέα CLA 45 AMG Racing Series αποτελεί μια βάση για ένα ενιαίο πρωτάθλημα αγώνων, ικανό να ικανοποιήσει μια σειρά από διαφορετικές τεχνικές προδιαγραφές. 

Αρχικά τα βλέμματα κλέβει η εντυπωσιακή εμφάνιση, με τα φουσκωμένα φτερά, τα διάφορα μέρη από ανθρακονήματα, οι εντυπωσιακοί τροχοί των 18 ιντσών και η τεράστια πίσω αεροτομή. 

Στο εσωτερικό του πρωτοτύπου κυριαρχεί η λιτότητα, με το εντυπωσιακό roll-cage να αποκαλύπτει τις προθέσεις του συγκεκριμένου πρωτοτύπου.



ΠΡΩΤΟΤΥΠΗ Porsche

Η πρωτότυπη Porsche 959
Δείτε τις φωτογραφίες
Μπορεί η Porsche να συγκέντρωσε φέτος το ενδιαφέρον στην Φρανκφούρτη με την Porsche 918 Spyder και τις εντυπωσιακές επιδόσεις της στο Nurburgring, αλλά σε άλλο χώρο, διαθέσιμη για τα μάτια του κοινού ήταν η πρωτότυπη Porsche 959.

Το συγκεκριμένο έκθεμα αποτελεί το πρωτότυπο του Group B, πάνω στο οποία μετεξελίχτηκε η εντυπωσιακή ακόμα και για τα σημερινά δεδομένα Porsche 959. 

Το συγκεκριμένο πρωτότυπο φορά έναν επίπεδο 6κύλινδρο κινητήρα twin-turbo 2,8 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 450 ίππους, δημιουργώντας τις βάσεις για να ανταγωνιστεί το Audi Sport Quattro S1, το Ford RS200 και τη Lancia Delta S4.


TWITTER ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ....

Προ των πυλών του χρηματιστηρίου το twitter
Υπέβαλε αίτηση για την πραγματοποίηση δημόσιας εγγραφής
Αίτηση για την πραγματοποίηση δημόσιας εγγραφής, προκειμένου να εισαχθεί στο χρηματιστήριο, υπέβαλε το twitter, η δημοφιλής ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης, σε μια κίνηση που αναμένεται να είναι ένα από τα πιο σημαντικά ντεμπούτα της Silicon Valley, μετά την εισαγωγή του Facebook το περασμένο έτος.

Σύμφωνα με πληροφορίες του Reuters, η Goldman Sachs αναλαμβάνει το ρόλο του αναδόχου, ενώ εκτιμάται ότι το twitter θα προσελκύσει δεκάδες εκατομμύρια δολάρια.

Το twitter ανακοίνωσε την αίτηση για τη δημόσια εγγραφή μέσω tweet.


ΒΙΝΤΕΟΠΑΙΧΝΙΔΙ 200 ΕΚΑΤ. ΕΥΡΩ!!!

Έρχεται το βιντεοπαιχνίδι των 200 εκατ. ευρώ!
Πρόκειται για το ακριβότερο videogame στην ιστορία
Τα βιντεοπαιχνίδια εδώ και χρόνια αποτελούν μια ολοκληρωμένη πρόταση διασκέδασης, με όλο και μεγαλύτερα ποσά να επενδύονται στην ανάπτυξη και προώθησή τους.

Ένα νέο παιχνίδι έρχεται τώρα να σπάσει όλα τα ρεκόρ, με προϋπολογισμό ανάλογο -αν όχι μεγαλύτερο- από μεγάλες παραγωγές του Χόλιγουντ!

Ο λόγος για το «Grand Theft Auto 5» που σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας The Scotsman κόστισε στην εταιρεία ανάπτυξης, Rockstar Games, ούτε λίγο-ούτε πολύ 265 εκατ. δολάρια, ήτοι σχεδόν 200 εκατ. ευρώ! Ενδεικτικά, ας σημειωθεί ότι το budget της τρίτης ταινίας των «Πειρατών της Καραϊβικής» έφτασε τα 300 εκατ. δολάρια.

Το προηγούμενο πιο ακριβό παιχνίδι ήταν το «Star Wars: The Old Republic», για το οποίο επενδύθηκαν περίπου 200 εκατ. δολάρια.

Όσον αφορά στο ιλιγγιώδες κόστος για το «Grand Theft Auto 5», στο ποσό συμπεριλαμβάνονται τόσο τα χρήματα για την προώθηση του παιχνιδιού, όσο και αυτά που δαπανήθηκαν στην ανάπτυξή του.

Όπως είναι φυσικό, η εταιρεία παραγωγής εκτιμά ότι η επένδυσή της θα πιάσει τόπο, μιας οι υπολογισμοί θέλουν οι πωλήσεις να φτάσουν τα 25 εκατ. αντίτυπα τον πρώτο χρόνο, συγκεντρώνοντας έσοδα ύψους 1,5 δισ. δολαρίων! Ήδη πάντως μετρά 2,5 εκατ. δολάρια σε έσοδα από τις προπωλήσεις.

Το «Grand Theft Auto 5» κυκλοφορεί στις 17 Σεπτεμβρίου για Playstation 3 και Xbox 360.Ε

Η ΓΗ ΜΕΤΑ ΤΟ ΛΙΩΣΙΜΟ ΤΩΝ ΠΑΓΩΝ


Χάρτες απεικονίζουν το μέγεθος της καταστροφής
Τις δραματικές συνέπειες που θα επιφέρει το πλήρες λιώσιμο των πάγων, επιχειρεί να καταδείξει με τρόπο εύληπτο, το National Geographic. 

Η ιστοσελίδα φιλοξενεί ένα διαδραστικό χάρτη που δείχνει την όψη που θα χει ο πλανήτης μετά από ένα πλήρες λιώσιμο των πάγων και τη συνακόλουθη αύξηση της στάθμης της θάλασσας κατά 65 μέτρα! Το ενδιαφέρον εστιάζεται στη μεταβολή των ακτογραμμών, καθώς βλέπουμε πού βρίσκονται σήμερα, και πού θα είναι μετά την καταστροφή.

«Υπάρχουν πάνω από 5 εκατ. τετραγωνικά μίλια πάγου στη Γη και μερικοί επιστήμονες λένε ότι θα χρειαστούν πάνω από 5.000 χρόνια για να λιώσουν όλοι», σημειώνει χαρακτηριστικά η ιστοσελίδα. 

Όπως φαίνεται στους σχετικούς χάρτες, η Ευρώπη θα πληγεί ιδιαίτερα από μια πιθανή αύξηση της στάθμης του νερού. Οι Κάτω Χώρες καθώς και μεγάλες πόλεις όπως το Λονδίνο και η Βενετία θα εξαφανιστούν. Όσο για τη χώρα μας, πλήθος νησιών θα αποτελεί παρελθόν, μοίρα που περιμένει και τη Θεσσαλονίκη, τη Χαλκιδική και τμήμα της Αττικής.

Δείτε τους χάρτες που απεικονίζουν τη νέα ακτογραμμή κάθε ηπείρου και περιοχής (με λευκό χρώμα φαίνονται οι σημερινές ακτές).

Ευρώπη:


Β. Αμερική:


Ν. Αμερική:


Αφρική:


Ασία:


Αυστραλία:


Ανταρκτική:

ΤΑ ΦΑΓΗΤΑ ΜΑΣ ΑΠΕΙΛΗ ΓΙΑ ΤΟ ΚΛΙΜΑ

Το φαγητό που πετάμε η μεγαλύτερη απειλή για το κλίμα
Κάθε χρόνο περίπου το 1/3 των τροφών που προορίζονται για κατανάλωση καταλήγει στις χωματερές
Τα υπολείμματα φαγητού που απορρίπτονται παγκοσμίως εκπέμπουν περισσότερα αέρια του θερμοκηπίου από οποιαδήποτε χώρα, εκτός της Κίνας και των ΗΠΑ, όπως προκύπτει από μελέτη του Οργανισμού Τροφίμων και Γεωργίας των Ηνωμένων Εθνών (FAO), με τίτλο «Το αποτύπωμα των υπολειμμάτων φαγητού».

Κάθε χρόνο περίπου το 1/3 των τροφών που προορίζονται για ανθρώπινη κατανάλωση (1,3 δισ. τόνοι) καταλήγει στις χωματερές μαζί με την ενέργεια, το νερό και τα χημικά που χρησιμοποιήθηκαν για την παραγωγή και διάθεσή τους.

Στη μελέτη του ο FAO εκτιμά πως το ανθρακικό αποτύπωμα των τροφών που απορρίπτονται ανέρχεται σε 3,3 δισ. τόνους διοξειδίου του άνθρακα ετησίως.

Αν το φαγητό ήταν χώρα, θα ερχόταν τρίτη στη σειρά σε εκπομπές ρύπων, αμέσως μετά την Κίνα και τις ΗΠΑ, κάτι που σημαίνει ότι η ορθότερη διαχείριση των τροφών και των υπολειμμάτων τους θα μπορούσε να συμβάλλει στις παγκόσμιες προσπάθειες για τη μείωση των εκπομπών του αερίου του θερμοκηπίου και τον μετριασμό της υπερθέρμανσης του πλανήτη.

Στον αναπτυγμένο κόσμο ο κυριότερος όγκος των υπολειμμάτων φαγητού προέρχεται από την υπερκατανάλωση και την τάση των ανθρώπων να αγοράζουν περισσότερα προϊόντα απ’ όσα πραγματικά χρειάζονται.

Στις αναπτυσσόμενες χώρες το πρόβλημα δημιουργείται από τη μη αποδοτική γεωργική παραγωγή και την έλλειψη μέσων για τη σωστή φύλαξη και διατήρηση των τροφίμων.

«Η μείωση των υπολειμμάτων φαγητού δεν θα ελάττωνε μόνο την πίεση στους ελάχιστους φυσικούς πόρους αλλά θα άμβλυνε την ανάγκη για αύξηση της παραγωγής τροφίμων κατά 60% ώστε να ικανοποιηθεί η αυξανόμενη ζήτηση του πληθυσμού το 2050», επισημαίνει η έκθεση.

Στα μέτρα που προτείνουν οι συντάκτες της μελέτης είναι η βελτίωση της επικοινωνίας μεταξύ παραγωγών και καταναλωτών έτσι ώστε η εφοδιαστική αλυσίδα να γίνει πιο αποδοτική, αλλά και η αύξηση των επενδύσεων σε νέες τεχνολογίες αποθήκευσης και ψύξης τροφίμων.

ΤΟ HANGOVER ΠΡΟΤΙΜΑ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ


Λιγότερες οι παρενέργειες από το μεθύσι στους μεγαλύτερους
Λιγότερους πονοκεφάλους και άλλα συμπτώματα του hangover έχουν οι μεγαλύτεροι σε ηλικία από το μεθύσι, σύμφωνα με μια νέα δανική επιστημονική έρευνα.

Οι ερευνητές μελέτησαν στοιχεία για σχεδόν 52.000 ανθρώπους ηλικίας 18 έως 94 ετών, όσον αφορά το πώς ένιωθαν (πονοκέφαλοι, ζαλάδα, ναυτία, εμετοί, ταχυπαλμία κ.α.) μετά την κατανάλωση πάνω από πέντε διαδοχικών αλκοολούχων ποτών.

Η μελέτη έδειξε ότι η σοβαρότητα των συμπτωμάτων μετά το μεθύσι μειώνεται με την ηλικία. Όσο μεγαλώνει κανείς, τόσο λιγότερο άσχημα νιώθει, αφού «τα κοπάνησε» το προηγούμενο βράδυ. Έτσι, η πιθανότητα να νιώθει hangover ένας άνδρας 18 έως 29 ετών είναι 11 φορές μεγαλύτερη σε σχέση με κάποιον πάνω από τα 60 του, ενώ για τις γυναίκες η αντίστοιχη πιθανότητα είναι οκτώ φορές μεγαλύτερη.

Επίσης, η γκάμα των συμπτωμάτων μετά το μεθύσι ποικίλει ανάλογα με την ηλικία. Όσο μεγαλώνει κανείς, τόσο πιο πιθανό είναι να αναφέρει λιγότερα συμπτώματα από ό,τι ένας νέος. Περίπου το 10% των ανδρών και το 21% των γυναικών ηλικίας 18 - 29 ετών ανέφεραν ότι ένιωθαν ναυτία μετά την αλκοολική κραιπάλη, έναντι ποσοστού μόλις 1,5% των ανδρών και 3% των γυναικών άνω των 60 ετών.

Πάντως, οι νεότεροι τείνουν να πίνουν περισσότερο από τους μεγαλύτερους, οπότε αυτό παίζει ρόλο στο να νιώθουν χειρότερα στη συνέχεια. Μια αμερικανική έρευνα βρήκε ότι, σε μια μέρα ή νύχτα μεθυσιού, οι νέοι 18 - 24 ετών πίνουν κατά μέσο όρο εννέα ποτά έναντι έξι των ανθρώπων άνω των 65 ετών.

Επίσης, σύμφωνα με τους Δανούς ερευνητές, οι μεγαλύτεροι είναι συνήθως πιο έμπειροι στο να αποφεύγουν το hangover ή να το μετριάζουν με διάφορα τρικ, όπως να πίνουν νερό μετά το αλκοόλ ή να προτιμούν πιο ελαφρά αλκοολούχα ποτά. 

ΤΡΟΦΕΣ ΓΙΑ ΑΠΟΤΟΞΙΝΩΣΗ

Οι καλύτερες τροφές για αποτοξίνωση
Τα αντιοξειδωτικά της φύσης για υγεία και ευεξία
Έχετε φάει πολύ τον τελευταίο καιρό και έχετε παχύνει; Έχετε προσπαθήσει πολλές δίαιτες αλλά καμία δεν σας βοηθάει; 

Μην ανησυχείτε, παρακάτω βρίσκονται όλες οι απαραίτητες τροφές που χρειάζεστε για μια σωστή αποτοξίνωση...

Μούρα: Εμπλουτισμένα με όλα τα απαραίτητα αντιοξειδωτικά για να αποβάλετε τις τοξίνες.

Τζίντερ: Αυτό το μπαχαρικό είναι ό,τι χρειάζεστε! Είναι χωνευτικό και βοηθάει στη σωστή κυκλοφορία.

Λεμόνι: Έχει αρκετά αντιοξειδωτικά τα οποία ενεργοποιούν τα ένζυμα που εξουδετερώνουν τις τοξίνες.

Μάνγκο: Μόνο ένα μπολ με καθαρισμένα μάνγκο, σας προσφέρει τα ¾ της ημερήσιας πρόσληψης βιταμίνης C. Ένα τέλειο αντιοξειδωτικό.

Πορτοκάλι: Όπως και το λεμόνι, τα αντιοξειδωτικά του ενεργοποιούν τα ένζυμα που εξουδετερώνουν τις τοξίνες.

Μαϊντανός: Ένα φυσικό διουρητικό, το οποίο εξουδετερώνει τις τοξίνες.

Ρόδι: Ο χυμός του ροδιού περιέχει αντιοξειδωτικά τα οποία αποβάλουν τις τοξίνες και αποτρέπουν διάφορες μορφές καρκίνου.

Εάν λοιπόν το έχετε παρακάνει, βάλτε τα παραπάνω στη διατροφή σας και νιώστε ξανά υγιείς και σε φόρμα.

ΔΗΜΗΤΡΙΑΚΑ ΟΛΙΚΗΣ ΑΛΕΣΕΩΣ???

Μύθοι και αλήθειες για τα δημητριακά ολικής άλεσης
Απαραίτητα στο πλαίσιο μιας ισορροπημένης διατροφής
Τα δημητριακά ολικής άλεσης αποτελούν τη βάση της πυραμίδας της μεσογειακής διατροφής. Με άλλα λόγια, ανήκουν στα τρόφιμα που πρέπει να βρίσκονται καθημερινά στη διατροφή μας.

Συστήνεται, μάλιστα, τουλάχιστον οι μισές από τις μερίδες δημητριακών και αμυλούχων που καταναλώνουμε καθημερινά να είναι ολικής άλεσης, καθώς μας εφοδιάζουν με πολύτιμα θρεπτικά συστατικά και «κρύβουν» πολλά οφέλη για την υγεία μας! Εσείς πόσο καλά γνωρίζετε τα δημητριακά ολικής άλεσης;

Διαβάστε παρακάτω μύθους και αλήθειες για τα δημητριακά ολικής άλεσης...

Τα δημητριακά ολικής άλεσης που κυκλοφορούν με τη μορφή νιφάδων ταιριάζουν μόνο με γάλα

Μύθος: Είναι αλήθεια ότι ο πιο διαδεδομένος τρόπος κατανάλωσης των δημητριακών πρωινού ολικής άλεσης είναι με γάλα. Ωστόσο, μπορούν να καταναλωθούν και με άλλους τρόπους, δίνοντας διαφορετικό γευστικό αποτέλεσμα. 

Δοκιμάστε δημητριακά ολικής άλεσης με χυμό φρούτων ή προσθέστε τα σε διάφορες συνταγές όπως στο κέικ ή ως βάση σε μία τάρτα φρούτων. Ακόμα μπορείτε να τα καταναλώσετε σκέτα ως σνακ με αποξηραμένα φρούτα ή/και ξηρούς καρπούς ή με τη μορφή μπάρας δημητριακών.

Τα δημητριακά ολικής άλεσης είναι ένας διατροφικός σύμμαχος για τη δυσκοιλιότητα

Αλήθεια: Τα δημητριακά ολικής άλεσης περιέχουν αδιάλυτες φυτικές ίνες, οι οποίες συμβάλλουν στην ομαλή λειτουργία του γαστρεντερικού μας συστήματος, αυξάνοντας την κινητικότητα του εντέρου. Αν αντιμετωπίζετε πρόβλημα δυσκοιλιότητας, ένα μπολ δημητριακά ολικής άλεσης με γάλα και αποξηραμένα δαμάσκηνα μπορεί να αποτελέσει μία καλή επιλογή πρωινού ή ενδιάμεσου γεύματος.

Τα δημητριακά ολικής άλεσης δεν μπορούν να αποτελούν επιλογή ενός ατόμου που θέλει να ελέγξει το σάκχαρό του

Μύθος: Σύμφωνα με τα αποτελέσματα αρκετών επιστημονικών μελετών, η καθημερινή κατανάλωση προϊόντων ολικής άλεσης έχει σχετιστεί με μειωμένο κίνδυνο εμφάνισης σακχαρώδους διαβήτη τύπου 2. Τα τρόφιμα ολικής άλεσης συχνά είναι χαμηλότερου γλυκαιμικού δείκτη, σε σχέση με τα αντίστοιχα επεξεργασμένα, με αποτέλεσμα να σχετίζονται με χαμηλότερα επίπεδα σακχάρου και ινσουλίνης στο αίμα. 

Ένα μπολ με δημητριακά πρωινού ολικής άλεσης και γιαούρτι χαμηλών λιπαρών μπορεί να αποτελέσει ένα ιδανικό και ελαφρύ βραδινό ή πρωινό γεύμα αρκεί η ποσότητα των υδατανθράκων του γεύματος να συνυπολογίζεται στη συνολική ημερήσια κατανάλωση υδατανθράκων και να καταμερίζονται σωστά στο διατροφικό πρόγραμμα ενός ατόμου με διαβήτη.

Τα δημητριακά πρωινού ολικής άλεσης συμβάλλουν στην καλύτερη ρύθμιση του σωματικού μας βάρους

Αλήθεια: Αρκετές μελέτες έχουν δείξει ότι η κατανάλωση τροφίμων ολικής άλεσης ως μέρος μίας ισορροπημένης διατροφής σχετίζεται με χαμηλότερο Δείκτη Μάζας Σώματος (ΔΜΣ) και μικρότερη πιθανότητα εμφάνισης υπέρβαρου και παχυσαρκίας. Αυτό, κυρίως, οφείλεται στα θρεπτικά συστατικά που περιέχουν, όπως οι φυτικές ίνες οι οποίες αυξάνουν το αίσθημα κορεσμού. 

Δεν είναι τυχαίο ότι η ενσωμάτωση προϊόντων ολικής άλεσης στην καθημερινή μας διατροφή είναι μία από τις συστάσεις του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας για την πρόληψη της παχυσαρκίας.

Τα δημητριακά ολικής άλεσης μπορούν να καταναλωθούν από όλη την οικογένεια

Αλήθεια: Τα δημητριακά ολικής άλεσης αποτελούν μια πολύ καλή επιλογή πρωινού και ενδιάμεσου γεύματος τόσο για τους μεγάλους όσο και για τους μικρούς μας φίλους. Μάλιστα, στην αγορά κυκλοφορούν εμπλουτισμένα δημητριακά με πολύτιμα θρεπτικά συστατικά, όπως το ασβέστιο, η βιταμίνη D και ο σίδηρος, για να καλύψουν τις ιδιαίτερες ανάγκες τους.

Προτιμήστε πρωτότυπα σχέδια, όπως μπαλίτσες ή τετραγωνάκια, τα οποία θα του κινήσουν την περιέργεια και θα αυξηθούν οι πιθανότητες να τα καταναλώσει.

Πηγή: nutrimed.gr

ΠΕΡΠΑΤΗΣΤΕ.......ΚΑΝΕΙ ΚΑΛΟ!!!

Βάλτε τα παπούτσια σας και βγείτε για περπάτημα
Το βάδισμα είναι μία από τις καλύτερες ασκήσεις

Το βάδισμα είναι μία από τις καλύτερες ασκήσεις για το σώμα και προσφέρεται για όλους: τις έγκυες, τους ηλικιωμένους, τους παχύσαρκους, όσους πάσχουν από αρθρίτιδα, διαβήτη ή οστεοπόρωση. Αλλά και γι’ αυτούς που αναρρώνουν από καρδιακή προσβολή ή από εγχείρηση by pass.

Εύκολο και ασφαλές, το βάδισμα προσφέρεται για εσάς που είστε εντελώς αγύμναστοι και θέλετε να αρχίσετε να γυμνάζεστε. Τα καταλληλότερα μέρη για βάδισμα είναι εκείνα που έχουν πολύ πράσινο, χωρίς αυτοκίνητα και θορύβους, όπως δάση, πάρκα, άλση, βουνό και παραλίες.

ΤΑ ΟΦΕΛΗ

Το βάδισμα κάνει καλό, αφού:

• Τονώνει το καρδιαγγειακό σύστημα.

• Μειώνει τον κίνδυνο καρδιακής προσβολής, εφόσον αυξάνει την «καλή» χοληστερόλη.

• Αυξάνει τις καύσεις του οργανισμού.

• Χαλαρώνει όλους όσοι ζουν έντονα.

• Μειώνει τις πιθανότητες οσφυαλγίας.

• Δυναμώνει τους μύες των ποδιών.

• Περιορίζει τον κίνδυνο για απώλεια μυϊκής μάζας και κατάγματα.

• Μειώνει τους κινδύνους επιπλοκών στο διαβήτη.

• Αυξάνει την κινητικότητα σε όσους πάσχουν από αρθρίτιδα.

• Βελτιώνει την ψυχολογική κατάσταση, καθώς μειώνει το στρες, χαλαρώνει το νου και φέρνει ευεξία και καλή διάθεση.

ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΒΑΔΙΣΜΑ

• Εκείνο που παίζει σημαντικό ρόλο την ώρα που περπατάτε είναι η στάση του σώματός σας, που πρέπει να είναι σωστή. Να έχετε δηλαδή το σώμα σας ίσιο, με τους ώμους προς τα πίσω και κάτω και την κοιλιά και τους γλουτούς σφιγμένους.

• Όταν περπατάτε, δεν πρέπει να γέρνετε το σώμα σας προς τα εμπρός, γιατί έτσι θα καταπονείται η πλάτη σας.

• Ο διασκελισμός σας πρέπει να είναι κανονικός και όχι μεγάλος. Αν θέλετε να αυξήσετε την ταχύτητα, κάντε περισσότερα βήματα και όχι μεγάλους διασκελισμούς.

• Βαδίζετε με σταθερό βήμα, πάντα σε ίσιο έδαφος και όχι σε ανηφόρες. Προτιμάτε τις πρωινές ώρες ή αργά το απόγευμα, που κάνει δροσιά και όχι τις ζεστές ώρες της ημέρας.

• Όταν ξεκινάτε το βάδισμα, καλό είναι να βαδίζετε για λίγα λεπτά με αργό ρυθμό κάνοντας κάποιες απλές κινήσεις με τα χέρια. Μετά, ανάλογα με τη σωματική σας κατάσταση, μπορείτε να αυξάνετε την ταχύτητά σας.